وصیت نامه شهید رضا رفسنجانی

بسم الله الرحمن الرحیم

«إنَّ الله یحِبُّ الَّذین یقاتِلونَ فی سَبیلهِ صفاً کأنهُم بُنیان مرصوص»

«همانا خداوند کسانی را که در راهش همچون صفی آهنین پیکار می کنند دوست می دارد»

بنام تو ای یگانه خالق مخلوقات و فاطر سماوات و معبود عابدان، و سلام و تحیت فراوان به پیشگاه انبیاء الهی، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و یگانه منجی عالم بشریت، امید مستضعفین و محرومین جهان و آخرین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و سلام و درود فراوان بر امام امت و این قلب همیشه تپنده مستضعفین و محرومین ،بیدارگر قرن و تاریخ و به شما ای خانواده های محترم بزرگوار شهدا که امام بزرگوار شما را چشم و چراغ این ملت نامید و سلام بر شما خواهران مهربانم و تو ای برادر کوچکم؛ امید دارم که مرا مورد عفو خود قرار دهید و سلام فراوان بر شما، به ارواح پاک شهدای تاریخ اسلام و مسلمین صدر اسلام تا شهدای کربلا و کربلا های ایران اسلامی. آری ای ملت بزرگوار ایران، چه زیباست دل به خدا بستن و سر تسلیم به رضای او سپردن و به عشق وصالش دست از همه چیز شستن. کلام خدا را دست کم نگیرید و وعده پیامبران الهی را باور کنید شما مسافر آخرت هستید، شما در زندگی تکلیف دارید و در قیامت برای حسابرسی اعمال خود در پیشگاه خداوند حاضر می شوید. از هم اکنون خود را برای عبودیت و بندگی خدا و پذیرفتن ولایت و رهبری الهی آماده کنید. باید در زندگی مطیع و مقلد ولی فقیه باشید در غیر این صورت حتما گمراه و گرفتار می شویم و توصیه من به شما این است که ای برادران و خواهران بزرگوار، اکنون زمانه و موقعیت اسلام و جنگ بین حق و باطل این گونه اقتضا می کند که در صحنه پیکار حضور پیدا کنیم و از کیان و شرف دین مبین اسلام دفاع نماییم. بنا به فرموده رهبر بزرگ انقلاب که شرکت در جبهه و دفاع از کشور را واجب دانسته اند، من نیز به نوبه خود و بنا بر وظیفه ام از همه چیز بریدم و در جبهه حضور پیدا کردم، آن هم این جنگ نابرابری که تمام کفر بر علیه اسلام به پا خواسته است و این نهال انقلاب اسلامی اکنون باید با خون من و شما آبیاری شود تا روزی به ثمر بنشیند و نتیجه آن ظهور امام زمان(عج) باشد.

در پایان از کلیه اهالی روامهران استدعا دارم که مرا مورد عفو خود قرار دهید و از دعای خیر فراموش نفرمایید. مجددا از پدر و مادر مهربانم و خواهران عزیزم و برادرم حلالیت می طلبم و شما را سفارش می نمایم که در خط امام و اسلام باشید و اگر خداوند توفیق شهادت به من عنایت فرمود صبر و استقامت را پیشه سازید و بر این مصیبت افتخار کنید.

همگی شما عزیزان را به خداوند بزرگ می سپارم.

«وسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

 

برای دیدن کلیپ های شهید رضا رفسنجانی (هدیه امام رضا علیه السلام) روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موسسه فرهنگی رسانه ای شهیدانه ها در سال ۱۳۹۸ به منظور ثبت ، ضبط و تدوین زندگینامه و خاطرات شهدای بزرگوار و ترویج آن در بستر فضای مجازی شروع به فعالیت نمود.

فعالیت شهیدانه ها بصورت جهادی و با کمک خیرین شهید پرور انجام می گیرد و هیچگونه وابستگی به سازمان و یا نهاد دولتی یا غیر دولتی ندارد.