خاطرات شهید سعید بیاضی زاده

بسم رب الشهدا و الصدیقین

۱-تو حوزه طلبه ها غذا که میخوردن ظرفاشونو میزاشتن کنار تا یه خورده جمع بشه و بعد بشورن سعید ظرفای بچه ها رو وقتی کسی حواسش نبود میبرد و میشست و به بقیه میگفت یه نفر دیگه ظرفارو شسته هیچوقت هم کسی نفهید که این سعید بوده که ظرفارو میشسته. حتی تو خونه هم سعید وقتی از حوزه برمیگشت با اینکه خسته بود ولی اگه میوه یا خریدی بود خودش بدون اینکه من چیزی بگم برمیداشت و میشست.

نقل از مادر بزرگوار شهید


۲-سعید بچه که بود معمولا شلوارای شیش جیب میپوشید و وقتی راه میرفت یه خورده صدا میداد ما عصرا می خوابیدیم و سعید با خواهر و برادرش بازی میکرد  چون از خواهر و برادرش کوچکتر بود معمولا سعید رو میفرستادن از آشپزخونه چیزی براشون بیاره یه روز بهش گفتم سعید تو نمیزاری من بخوابم هی میری و میای صدا میدی. روز بعد وقتی میخواستم بخوابم حواسم بود سعید شلوارشو با دستش بالا میگرفت که وقتی رد میشه صداش منو بیدار نکنه.

نقل از مادر بزرگوار شهید

 

برای دیدن کلیپ های شهید مدافع حرم سعید بیاضی زاده (شهیدِ سعید) روی لینک های زیر کلیک کنید.

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفتم

قسمت هشتم

قسمت نهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موسسه فرهنگی رسانه ای شهیدانه ها در سال ۱۳۹۸ به منظور ثبت ، ضبط و تدوین زندگینامه و خاطرات شهدای بزرگوار و ترویج آن در بستر فضای مجازی شروع به فعالیت نمود.

فعالیت شهیدانه ها بصورت جهادی و با کمک خیرین شهید پرور انجام می گیرد و هیچگونه وابستگی به سازمان و یا نهاد دولتی یا غیر دولتی ندارد.