حضور گروه رسانه ای شهیدانه در ساری

گروه رسانه موسسه فرهنگی رسانه ای شهیدانه ها ، روز سه شنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۱ در سفر سه روزه به استان مازندران با خانواده شهیدان سید مجتبی علمدار ، محمد بلباسی و مصطفی نوروزی دیدار کرد.

این گروه ضمن دیدار ، به ضبط خاطرات و زندگینامه این شهدای بزرگوار پرداخت.

مداح و عارف بالله شهید سید مجتبی علمدار از جانبازان دوران دفاع مقدس است که در سال ۷۵ و پس از تحمل سختی ها و شدت جراحات به جا مانده از جنگ ، به درجه رفیع شهادت نائل گشت و مراسم تشییع این شهید عزیز با شکوه خاص در ساری برگزار شد و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

شهید محمد بلباسی نیز از شهدای عزیز مدافع حرم است که در منطقه خان طومان سوریه و در نبرد با داعش به شهادت رسید و پیکر پاک این شهید عزیز پس از ۴ سال به وطن بازگشت و در آرامگاه ابدیش در شهر قائمشهر به خاک سپرده شد. این شهید عزیز مسئول خادمین شهدای مازندران و جزو فعالان فرهنگی بود که پس از سال ها مجاهدت در سنگر فرهنگ و تبیین ، به اجر شهادت رسید.

شهید مصطفی نوروزی نیز از جوانان هیئتی فعال و سرباز گمنام امام زمان در سال ۹۸ در دریای عمان و در یک عملیات شناسایی ، به دست دشمنان این کشور به شهادت رسید و پیکر مطهر آن پس از سه روز مفقودی ، کشف و به محل سکونتش در شهر ساری منتقل و به خاک سپرده شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موسسه فرهنگی رسانه ای شهیدانه ها در سال ۱۳۹۸ به منظور ثبت ، ضبط و تدوین زندگینامه و خاطرات شهدای بزرگوار و ترویج آن در بستر فضای مجازی شروع به فعالیت نمود.

فعالیت شهیدانه ها بصورت جهادی و با کمک خیرین شهید پرور انجام می گیرد و هیچگونه وابستگی به سازمان و یا نهاد دولتی یا غیر دولتی ندارد.